Πολιτική Απορρήτου
Πολιτική Εμπιστευτικότητας και Ασφάλειας Προσωπικών Δεδομένων
Ποια προσωπικά δεδομένα συλλέγουμε και γιατί τα συλλέγουμε
1. Γιατί η FrontPage θα επεξεργαστεί τα Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα (ΔΠΧ) και τα Ειδικής Κατηγορίας Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα (ΕΚΔΠΧ) του χρήστη/πελάτη;
Με την αγορά υπηρεσιών – προϊόντων που πραγματοποιεί ο χρήστης/πελάτης μέσω της ιστοσελίδας της FrontPage, δηλώνει ότι θέλει να αναλάβει η FrontPage για λογαριασμό του την ολοκλήρωση μιας εργασίας ή τη μεσολάβηση ανάμεσα στον χρήστη/πελάτη και σε κάποιον τρίτο για την ολοκλήρωση μιας εργασίας με την ιδιότητά της η FrontPage ως πάροχoς υπηρεσιών διαδικτύου. Η FrontPage, βάσει των πληροφοριών – δεδομένων που δηλώνει ο χρήστης/πελάτης στην ιστοσελίδα της ή την φόρμα παραγγελίας, θα πρέπει να τον εντάξει σε μια ομοιογενή κατηγορία και να υπολογίσει, βάσει των δηλώσεών του, το κατάλληλο και αναλογικό για τον χρήστη/πελάτη προϊόν – υπηρεσία.
Για να γίνει αυτό, είναι αναγκαίο να δηλώσει ο χρήστης/πελάτης τα συγκεκριμένα ΔΠΧ ή και τα ΕΚΔΠΧ που αναφέρονται στα σχετικά πεδία της φόρμας παραγγελίας. Τα στοιχεία αυτά είναι αντικειμενικά ουσιώδη για την εκπλήρωση του σκοπού και τη λειτουργία της παρεχόμενης υπηρεσίας. Η σωστή και ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τα στοιχεία που ζητά η FrontPage συνιστούν υποχρέωσή του χρήστη/πελάτη από τον νόμο. Είναι πιθανό ανακριβής ή ελλιπής πληροφόρηση για τα στοιχεία που ζητά η FrontPage να θεμελιώσει δικαίωμα ώστε να ζητήσει η FrontPage ακόμα και την ακύρωση ή την καταγγελία της παρεχομένης υπηρεσίας, οποιαδήποτε χρονική στιγμή.
Για όσο χρόνο θα παραμένει σε ισχύ η σύμβαση παροχής υπηρεσιών, η FrontPage θα επεξεργάζεται τα δεδομένα του χρήστη/πελάτη που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία της, με βάση την παρούσα σύμβαση με την οποία ο χρήστης/πελάτης συναινεί σε αυτό εφόσον προβεί σε παραγγελία υπηρεσίας/προϊόντος από την FrontPage.
2. Σε τι είδους επεξεργασία των δεδομένων μου θα προβεί η FrontPage;
Αφού ο χρήστης/πελάτης προβεί στην παραγγελία προϊόντος – υπηρεσίας, και έχει συμπληρώσει όλα τα απαραίτητα πεδία στην φόρμα παραγγελίας, η FrontPage θα προχωρήσει, για τους λόγους που προαναφέρθηκαν, σε κάθε πράξη ή σειρά πράξεων επεξεργασίας των δεδομένων του χρήστη/πελάτη και με τη βοήθεια αυτοματοποιημένων μέσων όπως π.χ. συλλογή, καταχώρηση, οργάνωση, διόρθωση, αποθήκευση, προσαρμογή, μεταβολή, ανάκτηση, αναζήτηση πληροφοριών.
Η FrontPage κάνει χρήση αυτοματοποιημένων μέσων για την ολοκλήρωση της παραγγελίας και την παροχή της υπηρεσίας. Μέσω αυτών των αυτοματοποιημένων μέσων, η FrontPage δύναται να λαμβάνει αποφάσεις πιο σύντομα, με μεγαλύτερη ακρίβεια, διαφάνεια και συνέπεια. Ωστόσο, στις περιπτώσεις αυτές, πραγματοποιούνται τακτικοί σχετικοί έλεγχοι από αρμόδιους υπαλλήλους της FrontPage.
Η FrontPage, στο πλαίσιο προστασίας των εννόμων συμφερόντων, πραγματοποιεί συχνά ελέγχους, μέσω πιστοποιημένων αυτοματοποιημένων μέσων, για λόγους αποτροπής απάτης σε βάρος της.
Ειδικά, πραγματοποιούνται οι εξής επιμέρους επεξεργασίες προς το σκοπό συμμόρφωσής της FrontPage με προβλέψεις της ευρωπαϊκής και ελληνικής νομοθεσίας:
- έλεγχοι (και αυτοματοποιημένοι) για να αποτραπεί η χρήση των προϊόντων για σκοπούς ξεπλύματος χρήματος ή και χρηματοδότησης της τρομοκρατίας.
- έλεγχοι και αποστέλλονται στοιχεία και δεδομένα προς το σκοπό συμμόρφωσης της FrontPage με τη διοικητική συνεργασία των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον φορολογικό τομέα.
- έλεγχοι και αποστέλλονται στοιχεία και δεδομένα προς το σκοπό συμμόρφωσης της FrontPage με την πολυμερή συμφωνία Αρμοδίων Αρχών για την αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών χρηματοοικονομικών λογαριασμών.
3. Για πόσο χρόνο θα κρατά η FrontPage τα δεδομένα του χρήστη/πελάτη σε αρχείο;
Η FrontPage θα κρατήσει τα δεδομένα του χρήστη/πελάτη για όσο χρόνο θα διατηρείται συμβατική σχέση μεταξύ τους, τόσο σε έγχαρτη, όσο και σε ηλεκτρονική μορφή. Σε περίπτωση που, για οποιονδήποτε λόγο, αυτή διακοπεί η FrontPage θα κρατήσει τα δεδομένα για όσο χρόνο ακόμα απαιτείται μέχρι να παρέλθει ο χρόνος παραγραφής τυχόν σχετικών αξιώσεων. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση η FrontPage θα κρατήσει τα στοιχεία για χρονικό διάστημα μέχρι ενός (1) έτους από την λήξη της μεταξύ τους συνεργασίας.
4. Ποια δικαιώματα έχει ο χρήστης/πελάτης σε σχέση με την επεξεργασία των δεδομένων του;
Ο χρήστης/πελάτης μπορεί να ασκήσει, κατά περίπτωση, τα εξής δικαιώματα:
- το δικαίωμα πρόσβασης (για να μάθει ποια δεδομένα του επεξεργάζεται η FrontPage, για ποιο λόγο και τους αποδέκτες τους),
- το δικαίωμα διόρθωσης (για να διορθωθούν τυχόν ελλείψεις ή ανακρίβειες των δεδομένων),
- το δικαίωμα διαγραφής, δικαίωμα στη λήθη (διαγραφή τους από τα αρχεία της FrontPage, εφόσον όμως η επεξεργασία τους δεν είναι πλέον απαραίτητη),
- το δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας (σε περίπτωση αμφισβήτησης της ακρίβειας των δεδομένων κ.λπ.),
- το δικαίωμα φορητότητας (να λάβει ο χρήστης/πελάτης τα δεδομένα του σε δομημένο και κοινώς χρησιμοποιούμενο μορφότυπο).
Τα δικαιώματα αυτά ασκούνται χωρίς κόστος για τον χρήστη/πελάτη, με την αποστολή σχετικής επιστολής ή email στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων, εκτός αν επαναλαμβάνονται συχνά και λόγω όγκου έχουν για την FrontPage διοικητικό κόστος, οπότε ο χρήστης/πελάτης θα επιβαρυνθεί με το σχετικό κόστος.
Εφόσον ο χρήστης/πελάτης ασκήσει οποιαδήποτε από τα δικαιώματά του αυτά, η FrontPage θα λάβει κάθε δυνατό μέτρο για την ικανοποίηση του αιτήματος του χρήστη/πελάτη εντός τριάντα (30) ημερών από τη λήψη του σχετικού αιτήματος, αφού ενημερώσει η FrontPage είτε για την ικανοποίησή του, είτε για τους αντικειμενικούς λόγους που εμποδίζουν την ικανοποίησή του.
Πέραν αυτών, ο χρήστης/πελάτης μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να εναντιωθεί στην επεξεργασία των ΔΠΧ και ΕΔΠΧ του για τους σκοπούς της σύμβασης παροχής υπηρεσιών, ανακαλώντας της συγκατάθεσή του. Ωστόσο, αυτό θα οδηγήσει σε λήξη της σύμβασής του χρήστη/πελάτη και σε μη παροχή υπηρεσιών από την FrontPage, επειδή (σύμφωνα και με όσα προαναφέρθηκαν) καμία υπηρεσία δεν λειτουργεί χωρίς επεξεργασία των ΔΠΧ ή και των ΕΠΔΧ του πελάτη (υποκειμένου των δεδομένων).
5. Πώς διασφαλίζεται η ασφάλεια των δεδομένων του χρήστη/πελάτη;
Η ασφάλεια των δεδομένων είναι για την FrontPage απόλυτη δέσμευση. Για να επιτευχθεί αυτό εφαρμόζονται όλα τα σύγχρονα και κατάλληλα για τους σκοπούς της επεξεργασίας τεχνικά μέσα (ενδεικτικά, κρυπτογράφηση, ανωνυμοποίηση) καθώς και οργανωτικά μέτρα, την ανταπόκριση των οποίων η FrontPage ελέγχει ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
6. Πού θα διαβιβάζονται τα δεδομένα;
Τα δεδομένα του χρήστη/πελάτη θα διαβιβαστούν σε τμήματα της FrontPage που είναι αρμόδια για την ολοκλήρωση της παρεχόμενης υπηρεσίας και για την ορθή και απρόσκοπτη λειτουργία της. Ενδεικτικά αναφέρεται το τμήμα τεχνικής υποστήριξης, η νομική υπηρεσία, το λογιστήριο κ.λπ.
Τα δεδομένα του χρήστη/πελάτη, ενδέχεται να διαβιβαστούν και να καταστούν προσιτά και από νομικά ή και φυσικά πρόσωπα με τα οποία, κατά καιρούς, η FrontPage διατηρεί συμβάσεις για την ορθή παροχή των προσφερόμενων υπηρεσιών. Επίσης, στο πλαίσιο της λειτουργίας της σύμβασης ασφάλισης του χρήστη/πελάτη, τα δεδομένα μπορεί να διαβιβαστούν σε διάφορες υπηρεσίες, δημόσιες αρχές, κ.λπ. Ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, αυτά τα νομικά ή και φυσικά πρόσωπα θα επεξεργαστούν τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα του χρήστη/πελάτη αποκλειστικά για τον σκοπό παροχής υπηρεσιών προς την FrontPage και όχι προς ίδιο όφελος, ενεργώντας ως εκτελούντες την επεξεργασία.
Σε κάθε διαβίβαση η FrontPage λαμβάνει πάντα κάθε μέτρο ώστε να διασφαλίζει ότι τα δεδομένα που θα διαβιβάζονται θα είναι πάντα τα ελάχιστα αναγκαία και ότι θα συντρέχουν πάντα οι προϋποθέσεις για νόμιμη και θεμιτή επεξεργασία.
7. Θα κάνει η FrontPage επεξεργασία των δεδομένων του χρήστη/πελάτη και για εμπορικούς σκοπούς;
Για το χρόνο διάρκειας της επεξεργασίας που αναφέρεται παραπάνω, η FrontPage ίσως επεξεργαστεί μόνο τα ΔΠΧ σας (όχι όμως αυτά των ΕΚΔΠΧ).
Ο χρήστης/πελάτης μπορεί να εναντιωθεί ανά πάσα στιγμή σε αυτή την επεξεργασία των δεδομένων του (για εμπορικούς σκοπούς) μέσω της αποστολής σχετικού αιτήματος στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων. Στην περίπτωση αυτή, τα δεδομένα του χρήστη/πελάτη δεν θα υποβάλλονται πλέον σε επεξεργασία για εμπορικούς σκοπούς.